Thursday, June 3, 2010

Beautee 2 in 1 Anti Cellulite

Saya Jual
RM 70
WITH POS

Beautee 2 in 1 Anti Cellulite + Firming Ampoule yang bewarna putih dan bukan merah atau oren

Close-up skit. Kenapa macam ada ketul2 dlm ampoule ni? Ahaa.. memandangkan ampoule ini diformulasikan utk mengatasi 2 masalah iaitu selulit & jadikan kulit lebih firm, maka terciptalah ampoule ni yg merupakan gabungan dari lemon peel extract & algea tissu, sbb tu la mcm ada ketul2 dlm ampoule ni . Tapi jangan gundah gulana, goncang sebelum buka ampoule ni utk sebatikan content nya.

Bila dah di goncang, begini la rupa nya.. Patahkan kat line putih di ampoule ni (lapik dengan tisu/towel supaya tak ada yang tercedera). Sapu di tempat2 yang ditarget. Mix-kan dengan Beautee Thermo Slimming Ampoule utk tujuan bakar lemak sekali.

Beautee 2 in 1 Anti Cellulite + Firming Ampoule ada bau tak ?
Takde bau, ianya natural.

Beautee 2 in 1 Anti Cellulite + Firming Ampoule ni panas tak macam Beautee Chili Cream ataupun dingin2 macam
Beautee Cool Slimming Solution ?
Beautee 2 in 1 Anti Cellulite + Firming Ampoule sama sekali tidak panas mahupun sejuk. Jadi tak perlu la risau akan jadi kulit merah2 akibat terlalu panas.

Boleh guna tak Beautee 2 in 1 Anti Cellulite + Firming Ampule di bawah dagu yang berlemak?

Ni yang special nya Beautee 2 in 1 Anti Cellulite + Firming Ampoule, bole digunakan di bawah dagu, cuma jangan berhampiran mata sahaja. Memandangkan ia tak panas, memang boleh digunakan di kawasan kulit yg nipis seperti bawah dagu. Ada saloon yang da mula gunakan Beautee 2 in 1 Anti Cellulite + Firming Ampoule ni utk treatment hilangkan gelebeh bawah dagu disampingkan tegangkan kawasan tersebut.

Ada tips untuk buatkan kesannya lebih menyerlah?
Utk kesan yang lebih jelas, gunakan mesin ultrasonic, jadi penyerapan lebih baik sehingga beberapa lapisan kulit. Boleh juga gunakan Massager Machine sebelum gunakan ampoule ini.

1 comment:

  1. testimoni : saya nak cerita pengalaman saya guna krim cili nie, memang berbaloi-baloi. Saya baru sahaja melahirkan anak kedua,dan biasalah kalau lahir kan anak mesti ada masalah kebuncitan@ kegemukkan, dah bermacam cara saya gunakan, tapi masih tdk dpt membantu saya mengempiskan perut saya,tapi setelah di kenalkan oleh kawan saya zila tentang krim nie, alhamdulillah dah nampak perubahan, suami sayapun ada menegur, perut sy tidak kelihatan buncit lagi...terima kasih. Kesan daripada memakai krim nie, pada mulanya dia akan mempercepatkan pembuangan toksin di dalam badan dia, pada masa yang sama juga dia membantu kita mengurangkan nafsu makan. Pada sesiapa yang belum mencubanya, saya cadangkan untuk mencubanya , korang mesti akan rasa puas hati... nak kesan yang lebih cepat , buat sauna dan wraping sekali..percayalah pasti nampak perubahannya dalam masa sebulan, insyaAllah

    ReplyDelete