Wednesday, June 2, 2010

Dead Sea Salt Scrub

SAYA JUAL
RM 65 SAHAJA
WITH POS

PURE DEAD SEA SALT SCRUB ( WITH GINGER ESSENTIAL OIL )
Produk yang mendapat sambutan ramai...
PurPure Dead Sea Salt Scrub ( with Ginger Essential Oil ) boleh mencerahkan kulit, melancarkan peredaran darah, meningkatkan kadar metabolisma, membuang angin dalam badan, melangsingkan badan.
Produk ini sangat terkenal di Spa kecantikan dan di gunakan untuk mandi lulur atau scrub massage dan memang sangat berkesan.

BAGAIMANA PULA ANDA DI RUMAH ?
Bagi mereka yang mampu boleh la pergi ke Spa dan melakukan rawatan dari hujung rambut sehingga hujung kaki tapi bagi yang tidak mampu macam mana pula ? Jangan risau dan jangan runsing dengan Pure Dead Sea Salt Scrub ( With Ginger Essential Oil ) anda hanya perlukan 5 minit sahaja setiap hari, amalkan scrub ini setiap hari anda akan lihat hasilnya yang sangat menakjubkan. Walau sekali pakai saja pun anda boleh rasa kelembutan di kulit anda. Penggunaan jangka panjang juga mampu mengatasi masalah pigmentasi kulit dan mengurangkan berat badan.

CUBA IKUT LANGKAH LANGKAH INI UNTUK MENDAPATKAN KESAN YANG MENAKJUBKAN.
Untuk Mandi Lulur

Sapukan Pure Dead Sea Salt Scrub ( With Ginger Essential Oil ) ke bahagian badan yang kering. ( 1 sudu sudah cukup untuk kawasan perut ) Buat urutan secara memutar di seluruh perut gunakan tapak tangan dan urut dengan menolak ke arah kiri dan kanan berulangkali. Letakkan sedikit air dan teruskan menggosok secara memutar. Pure Dead Sea Salt ini akan mengeluarkan buih sabun jadi anda tidak perlu menggunakan sabun mandi lagi tapi kalau nak pakai pun boleh juga. Bilas dengan air dan keringkan dengan tuala.

Untuk yang Obesiti

Bagi mereka yang mengalami obesiti dan susah untuk menurunkan berat badan atau mengalami berat yang static, anda boleh menggunakan Pure Dead Sea Salt Scrub sebagai detoksin dan meningkatkan metabolisma.
Dengan Pure Dead Sea Salt Scrub (with Ginger Essential Oil). Juga sebagai detoksin dan meningkatkan metabolism. Teknik rendaman kaki mampu memperbaiki kualiti tidur dan memberi kesan merehatkan tubuh badan.

WATER RETENTION
1. Masukkan 1 sudu Pure Dead Sea Salt Scrub (with Ginger Essential Oil) ke dalam air panas (pastikan suhu air sesuai utk rendaman kaki). Rendamkan kaki selama 15 minit dan lapkan kaki setelah selesai.

No comments:

Post a Comment